| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
rolmik nowy
Sprawdzone: phx
|
Wysłany: Sro, 20 Paź 2010, 18:11 Temat postu: feromony na początek mętlik w głowie |
|
|
witam
to mój 1 post na tym forum
ps proszę nie zlinczować mnie
ktoś może powie że powinienem przeczytać klika postów
otóż uprzedzam że siedzę na forum ze 2-3 godzinki (ale dopiero tera się zalogowałem )
ale postawmy sprawę jasno po przeczytaniu kilkudziesięciu postów mam całkowity mętlik w głowie uczęszczam na uczelnie w dość dużym mieście na roku i nie tylko sa ładne dziewczyny ale jakoś niechętnie na mnie patrzą choć co tydzień widuję je same w pubie zagadywałem parę razy bez fero ale teraz chciałbym troszkę się wspomóc co byście polecili na dobry początek i gdzie można to kupić(najlepiej próbki) bo jestem zielony w temacie |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
rolmik nowy
Sprawdzone: phx
|
Wysłany: Pon, 25 Paź 2010, 16:05 Temat postu: |
|
|
| podpowie ktoś prosze |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
zglikozglak nowy
Sprawdzone: NPA, PHX, BTB
|
Wysłany: Wto, 26 Paź 2010, 04:24 Temat postu: |
|
|
Kup BTB  |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Danter005  uzależniony

Sprawdzone: NPA/Pheromax/BTB/Alchemy/Perception
|
Wysłany: Nie, 02 Paź 2011, 23:05 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi Ci ogólnie, żeby lepiej dogadywać się z ludziskami BTB powinno być dobrym wyborem...
Ale wydaje mi się, że żaden chłopak nie szuka przyjaźni z dziewczyna, nie wierze w przyjaźń pomiędzy dziewczyna a chłopakiem ;P
Jak chcesz czegoś więcej niz tylko dogadać się ;P PHX może być odpowiednim wyborem, choćby próbka na dobry początek, lub NPA równiedobre co PHX.
Jest jeszcze kwestia kasy ile możesz wydać itd.  _________________ Każdy jest kowalem własnego losu |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
PheroNewbie  uzależniony
Sprawdzone: NPA, Pheromax, TheEdge, Chikara
|
Wysłany: Pon, 03 Paź 2011, 13:52 Temat postu: |
|
|