Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach Feromony Ferum.pl Polskie Forum Feromonowe
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak używać??

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach -> Ogólne dyskusje na temat feromonów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misia
nowy

Sprawdzone: pheromax;)

PostWysłany: Sob, 31 Mar 2007, 19:20    Temat postu: Jak używać?? Odpowiedz z cytatem

Jestem początkująca osobą co do używania fero itd Embarassed ...i nie wiem za bardzo jak tego uzywać, mam pheromax jakby co. Jak się to aplikuje i ile aby był pożądany efekt?? Wink

czytałam inne posty tego typu, jedna osoba napisała że psika na palec i robi sobie smugę za uszami i troszkę na dekolt i efekt jest znakomity...Question
a jak jest u was??
AAA i jeszcze jedno, pheromax women strasznie zajeżdża denaturatem albo czyms takim..czy jeśli uzyję perfum, to nie przyćmę działania feromonów?? Question Question Question

AAA i jeszcze jedno, nie chce zaśmiecać ferum kilkoma tematami, więc wszystkie pytania umieszcze w jednym temacie,
czy psiknięcie za uchem po obu stronach pheromaxu w to przedawkowanie??
Jakie sa efekty przedawkowania, tzn czy moge zacząc odpychać zamiast przyciągać?? WAŻNE

jakby co mam próbkę w sprayu, więc jak mam to aplikowac aby nie przesadzić z ilością?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
valery Płeć:Mężczyzna
uzależniony

[ Doświadczony ]

Sprawdzone: alchemy,pheromax,chikara,NPA,BTB

PostWysłany: Sob, 31 Mar 2007, 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy psiknięcie za uchem po obu stronach pheromaxu w to przedawkowanie??

to jest bardzo indywidualne ale 2x phe to bardzo duzo

Jakie sa efekty przedawkowania, tzn czy moge zacząc odpychać zamiast przyciągać

tak