|
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
misia nowy
Sprawdzone: pheromax;)
|
Wysłany: Sob, 31 Mar 2007, 19:20 Temat postu: Jak używać?? |
|
|
Jestem początkująca osobą co do używania fero itd ...i nie wiem za bardzo jak tego uzywać, mam pheromax jakby co. Jak się to aplikuje i ile aby był pożądany efekt??
czytałam inne posty tego typu, jedna osoba napisała że psika na palec i robi sobie smugę za uszami i troszkę na dekolt i efekt jest znakomity...
a jak jest u was??
AAA i jeszcze jedno, pheromax women strasznie zajeżdża denaturatem albo czyms takim..czy jeśli uzyję perfum, to nie przyćmę działania feromonów??
AAA i jeszcze jedno, nie chce zaśmiecać ferum kilkoma tematami, więc wszystkie pytania umieszcze w jednym temacie,
czy psiknięcie za uchem po obu stronach pheromaxu w to przedawkowanie??
Jakie sa efekty przedawkowania, tzn czy moge zacząc odpychać zamiast przyciągać?? WAŻNE
jakby co mam próbkę w sprayu, więc jak mam to aplikowac aby nie przesadzić z ilością? |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
valery  uzależniony
Sprawdzone: alchemy,pheromax,chikara,NPA,BTB
|
Wysłany: Sob, 31 Mar 2007, 20:47 Temat postu: |
|
|
czy psiknięcie za uchem po obu stronach pheromaxu w to przedawkowanie??
to jest bardzo indywidualne ale 2x phe to bardzo duzo
Jakie sa efekty przedawkowania, tzn czy moge zacząc odpychać zamiast przyciągać
tak
AAA i jeszcze jedno, pheromax women strasznie zajeżdża denaturatem albo czyms takim..czy jeśli uzyję perfum, to nie przyćmę działania feromonów??
nie tylko uwazaj na ilosc perfum
jakby co mam próbkę w sprayu, więc jak mam to aplikowac aby nie przesadzić z ilością?
patrz instrukcja
[/quote] |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
misia nowy
Sprawdzone: pheromax;)
|
Wysłany: Nie, 01 Kwi 2007, 10:51 Temat postu: |
|
|
ale nie rzucaj się tak:P
dziękuję za info |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
jaca000 uzależniony
Sprawdzone: Pheromax
|
Wysłany: Sro, 04 Kwi 2007, 00:35 Temat postu: |
|
|