| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
futu potencjalny
Sprawdzone: Pheromax
|
Wysłany: Wto, 03 Lip 2007, 17:29 Temat postu: Jestem nowy, proszę o pomoc |
|
|
Witam,
Na początku chciałbym się przedstawić: mam 21 lat, nie wiem nic na temat feromonów ( oprócz tego, że istnieją i działają (ale poczytam o nich)) no i co najważniejsze mam problem z dziewczynami... nie wiem czemu wstydzę się. Najwidoczniej jakiś uraz z dzieciństwa (lol). Sporo dziewczyn twierdzi, że jestem przystojny ( nie jestem nieskromny w tym momencie, chcę tylko przedstawić sytuację ). Mimo wszystko mam problemy z dziewczynami: robie się spięty, nie wiem o czym mówić itd. Dodam jeszcze, że prawiczkiem nie jestem. Chcę kupić jakieś feromony, ale nie wiem jakie bo nie znam się. Wiele osób może powiedzieć " to szukaj na forum tematów" albo " przeczytaj co to są feromony ", ale ja piszę tego posta ponieważ chciałbym wiedzieć jakie feromony będą odpowiednie w moim przypadku ( o ile da się to jakoś ocenić ). Prosiłbym również o poradę gdzie kupić.
Z góry dziękuję za odpowiedzi  |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
ali  uzależniony
Sprawdzone: Alchemy Man, Alchemy GOLD, RM, Pheromax, NPA, Perception, Chikara (gel i spray) oraz Love&Desire
|
Wysłany: Wto, 03 Lip 2007, 19:37 Temat postu: |
|
|
Gdzie kupić? To chyba wiadome. feromony.pl To dzięi tej stronie wszyscy możemy tutaj prowadzić konwersację.
Co do wyboru, to polecałbym NPA, bo ten środek może ci pomóc w przełamaniu nieśmiałości, bądź też mieszanki z tym produktem (Pheromax lub Chikara).
Na następny raz- zwracaj uwagę na dział, w którym zamieszczasz topic. _________________ I bez feromonów ludzie się kochają!
Pozdrawiam!
Ali
WIARA CZYNI CUDA!!! |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
futu potencjalny
|
Wysłany: Wto, 03 Lip 2007, 23:20 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedz