|
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
bartas1988  nowy
Sprawdzone: sprawdzam PHX Oxytocin
|
Wysłany: Sro, 04 Maj 2011, 19:32 Temat postu: Kilka pytań odnośnie PHX Oxytocin |
|
|
Witam. Postanowiłem sobie kupić Pheromax Oxytocin, więc jak pomyślałem tak zrobiłem studiowałem tutaj dużo lektur od zaawansowanych użytkowników feromonów. Aczkolwiek dopiero zaczynam swoją przygodę z fero, więc mam kilka pytań:
- posiadam perfumy: Avon Full Speed, Tonino Lamborghini Mitico, Playboy Malibu. Wiem, że nie są to perfumy z wyższej półki, ale jak sądzicie, które z nich byłyby najlepsze?
- na ulotce pisze, że fero działają max 3 godziny. Znaczy to że powinienem je nosić przy sobie? Czy tak naprawdę działają dłużej?
- czy dawka w postaci jednego psiknięcia będzie w porządku? Czy raczej pół psiknięcia?
Prosiłbym o opinie tych, którzy mieli kontakt (lepiej pozytywny ) z tymi feromonami.
Mam nadzieję, że Admini zrozumieją, że jestem "początkującym" pozdrawiam i dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
bartas1988  nowy
|
Wysłany: Pią, 06 Maj 2011, 11:15 Temat postu: |
|
|
| Widać bardzo wyczerpujące odpowiedzi..... |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
miketg84  uzależniony
Sprawdzone: testuje K2,Love&Desire,NPA,Pheromax,Perception,The Edge
|
Wysłany: Sro, 11 Maj 2011, 20:20 Temat postu: |
|
|
Ja używam zwykłego PHX bo jest dobry na podryw . PHX z Oxy jest mało popularny tutaj i mało osób go zakupiło więc się nie wypowiem - raczej jest do trwałego związku
wody toaletowe , których używasz powinny to zakryc ale lepiej noś przy sobie żeby ponownie zakry gdy woda toaletowa wywietrzeje . |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
doktorek37  potencjalny
Sprawdzone: npa, pheromax, btb
|
Wysłany: Sro, 11 Maj 2011, 21:21 Temat postu: |
|
|
Co do OXY, to za jego pomocą szybciej rozkochasz niż poderwiesz.
Jak poszukasz, to znajdziesz opis moich doświadczeń z OXY.