Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomocy!!!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach -> Feromony w związku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saimon Płeć:Mężczyzna
nowy

Sprawdzone: poczatkujacy

PostWysłany: Sob, 05 Kwi 2008, 13:03    Temat postu: pomocy!!! Odpowiedz z cytatem

zaczne ze nigdy nie uzywalem fero i jestem w tym zielony.Jestem zonaty od 5 lat mam cudownego syna i mialem zone to znaczy nadal ja mam tylko jak ona twierdzi juz nic do mnie nie czuje od roku i jest ze mna bo nas laczy dziecko i wspolne zeczy.Mieszkam w Angli i pol roku temu ja tu sciaglem wraz z synem.Po miesiacu pobytu jej tutaj znalazla sobie przyjaciela z ktorym sie spotyka i romansuje itd.A te wyznania ze mnie nie nie kocha to powiedziala mi dopiero nie dawno juz po tym jak sie dowiedzialem ze sie z nim spotyka.Chcialbym odzyskac ja i to co nas laczylo dawniej czy mozecie mi powiedziec jakie fero beda naj lepsze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
simon_85 Płeć:Mężczyzna
uzależniony

[ Doświadczony ]

Sprawdzone: Pheromax,Chikara,The Edge, Perception

PostWysłany: Sob, 05 Kwi 2008, 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na Twoim miejscu zastosowalbym Pheromaxa lub NPA.Powinne one pobudzic Twoja zone i wyzwolic z niej cos niesamowitego. Wink Przypuszczam ze w waszym zyciu jest duzo monotonni i przewidzianych zdarzen.Zakup np. Pheromax, zapros zone do jakiegos b.fajnego miejsca gdzie bedziecie mogli sie razem pobawic.Oczywiscie przy tym miej nalozone feromony. Jezeli to ja nie ruszy to znaczy ze jest wyrzezbiona z lodu Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
nowy

PostWysłany: Sob, 05 Kwi 2008, 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem