Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach Feromony Ferum.pl Polskie Forum Feromonowe
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania techniczne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Feromony :: Ferum.pl :: Bez cenzury o feromonach -> Ogólne dyskusje na temat feromonów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadeusz.przestasz
potencjalny

[ Doświadczony ]

Sprawdzone: Pheromax,the edge

PostWysłany: Wto, 19 Sie 2008, 15:44    Temat postu: Pytania techniczne Odpowiedz z cytatem

Serdecznie Państwa Witam

Nazywam się Tadeusz Przestasz,jestem emerytowanym lekarzem wojskowym z wyboru,biochemikiem z zawodu.
Mam szanowni Państwo teoretyczne pytanie:
czy mieszając w moim małym laboratorium molekuły dajmy na to stężonych feromonów Pheromaksu z hipotetycznym perfumem typu Kenzo Homme,a następnie aplikując w miejsca na ciele podane jak mniemam na ulotce nie zniszczy to efektu hormonów w relacjach z kobietami.

Druga sprawa,nie jestem zorientowany dostatecznie we współczesnej medycynie,ale czy istnieje zagrożenie dla mnie z tytułu używania stężonych hormonów typu Pheromaks,nadmieniam choruję na serce.
Mógłbym zapytać wprawdzie kolegów kardiologów ale anonimowość w sieci (nikt z kręgu znajomych nie używa Interneru) jest dostateczną przesłanką do opublikowania powyższych pytań.

pozdrawiam z Gdańska:

TPrzestasz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cassi Płeć:Kobieta
uzależniony

[ Doświadczony ]

Pochwał: 1
Sprawdzone: na +: Lure, PHX Oxytocin. Na -: PHX. Testy: RM, BTB, The Edge, NPA

PostWysłany: Wto, 19 Sie 2008, 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy mi coś nie umknęło, ale jak można pisać o anonimowości w sieci, skoro przedstawia sie ktoś z imienia, nazwiska, oraz zawodu i branży Question Twisted Evil Laughing