Wysłany: Pią, 19 Sty 2007, 02:53 Temat postu: Zabójczy początek przygody z fero:)
Hmm.... nie wiem jak to opisac heheh
Fero interesowalem sie juz od pewnego czasu ale dopiero teraz zdecydowalem sie zakupic NPA troche sie wahalem czy warto - teraz juz wiem - WARTO
Zamowione feromony otrzymalem bardzo szybko mianowicie zaraz na drugi dzien (a dokladnie dzisiaj w poludnie)i od razu postanowilem je wyprobowac:)
Jestem studentem i mieszkam na mieszkaniu studenckim z 1 chlopakiem i 2 dzieczynami. Na poczatek zastosowalem 2 krople i nigdzie nie wychodzilem poniewaz chcialem zobaczyc jaka bedzie reakcja wspollokatorow - no i w sumie nic konkretnego nie zauwazylem. Ale wieczorem postanowilem wyjsc na imprezke do klubu i uzylem jeszcze 2 kropli NPA.
Przed chwilka wrocilem z bibki i jestem pod wielkim wrazeniem. Zaznacze ze wczesniej bez fero nie mialem problemu z poderwaniem dziewczyny ale to co sie dzialo dzisiaj przeroslo moje wszelkie oczekiwania. Na poczatku kupilem sobie piwko i stalem z boku obserwujac dziewczyny, kilka z nich przechodzac obok mnie rzucily bardzo sympatyczne spojrzenia. Ale prawdziwa rewelacja zaczela sie kiedy wyszedlem na parkiet - nagle kolo mnie mnie pojawilo sie kilka ladnych dziewczyn (1 nawet od razu zaczela krecic przy mnie tylkiem:D Z rzadna dziewczyna nie chcialem sie bawic sam na sam (mimo ze kilka bylo naprawde nachalnych ) poniewaz chcialem sprawdzic dzialanie NPA no i do konca imprezy bylo fantastycznie mialem calkiem spore powodzenie:)Ps. Nie wspomne juz o wspanialym humorze i nastroju ktory mialem przez cala imprezke:) Dobra uciekam spac i napisac eska na dobranoc nowo poznanej kolezance:)
Ojj... co to bedzie dalej, az sie boje myslec:D[/b] _________________ .... Bo ŻyCiE PiĘkNe JeSt...
Witamy kolejnego uzytkownika feromonow. Swietnie ze dzialaja i Jak sie cos wydarzy nowego, podziel sie z nami nowinkami _________________ Zatrzymaj Chwile ... Jesli Potrafisz ... Potrafisz?